Jótállás és Garancia

Jótállás, szavatosság, szerviz:

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak.

A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza, a kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
A 72 órán belüli meghibásodás esetén a csere terméket a gyártó biztosítja - nem a kereskedő - így a szakszervizből visszaérkezett szakvélemény után ha a hiba gyártási eredetű, akkor az új terméket a gyártó leszállítja a kereskedőhöz, aki csak ezután tudja átadni a vásárlónak.

A gyártó által kibocsátott garanciajegyen feltüntetett lista szerinti szakszervizekben lehet leadni a készüléket javításra. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek.

A jogszabály értelmében 10kg önsúlyú termék esetén a kereskedő köteles gondoskodni a hibás termék elszállításáról és annak költsége is őt terheli.

Azon termékek esetén, amelyek a fent említett 10kg önsúlyt nem érik el, az ügyfelet terheli a szállítás kötelezettsége. Ettől eltérő is lehet a szervizbe szállítás bizonyos termékeknél. Ezzel kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Természetesen amennyiben vásárlónk igényli, szerződött futár partnerünk kedvezményes áron kínál lehetőséget a készülék szervizbe juttatására.

Amennyiben a termék garanciális hibában szenved, mind a bevizsgálás díját, illetve a garanciális probléma elhárításának költségét cégünk vállalja.

Abban az esetben, ha a készülék hibája nem garanciális jellegű, tehát nem rendeltetésszerű használatból, fizikai sérülésből, a szükséges karbantartás elmulasztásából, illetve a vásárlóra terhelt bármiféle kötelezettség elmulasztásából ered, a felmerült költségek (szállítási, bevizsgálási, javítási díj) az ügyfelet terhelik.

A beérkezést követően munkatársunk továbbítja a készüléket bevizsgálásra a szakszervizbe.

Látható, egyértelmű sérülés esetén kollégánk megtagadhatja a termék átvételét és jogosult a garancia megvonására.

Ha a szakszerviz állapítja meg az árucikk nem garanciális hibáját, abban az esetben kollégánk tájékoztatja tisztelt vásárlót a javítás várható költségéről és annak időtartamáról.

Az ügyfél köteles megfizetni a cégünk által megelőlegezett szállítási költséget illetve bevizsgálási díjat, amennyiben a szakszerviz megállapítja, hogy a készülék hibája nem garanciális eredetű problémára vezethető vissza. A költség megtérítéséig cégünk visszatarthatja az árut, azt nem költeles visszaszolgáltatni a vásárlónak.

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a szervizzel kapcsolatos ügyintézés folyamatának meggyorsítása érdekében minden esetben előzetesen vegyék fel a kapcsolatot munkatársunkkal.

00 Ft